.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضایعات بخش کشاورزی گیلان بالا است

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: با ارتقای روش ‌های مدیریت زراعی و بهره ‌مندی از فناوری روز دنیا می توان میزان تولید را افزایش و منجر به کاهش ضایعات موجود در این بخش شد.

به گزارش شمال نیوز بهمن محمدیاری در گفتگو با مهر با اعلام اینکه ارزش افزوده کشاورزی در استان گیلان با برنامه ‌ریزی راهبردی و اجرای دقیق افزایش می یابد، افزود: هر ساله قشر کشاورز با مشکلات متعددی از قبیل تامین سوخت، آب زراعی، کود و غیره روبروست و برای رفع این مشکلات تلاش ‌های بسیاری از سوی نمایندگان و مسئولان صورت می ‌گیرد.

وی اظهارداشت: امسال نیز به روال سالهای قبل با هدف حمایت از این قشر اقدامات قابل توجهی انجام شده و تاکنون مشکل خاصی برای این بخش در زمینه کشت و کار ایجاد نشده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: با ارتقای روش ‌های مدیریت زراعی و بهره ‌مندی از فناوری روز دنیا می توان میزان تولید را بالا برد و از میزان ضایعات موجود در این بخش کاست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اشتغال و بیکاری یک معضل مهم در تمام کشور است، افزود: هرچند تمام متولیان و دست ‌اندرکاران برای رفع این مشکل تلاش می‌ کنند اما هر روز با سیل عظیمی از جوانان روبرو هستند که با داشتن مدرک تحصیلی بالا جویای کار هستند ‌و این امر خانوادهها را بسیار نگران کرده است.

محمدیاری با اشاره به اینکه معضل بیکاری هنوز در استان بهبودی نیافته و هر روز در حال تشدید شدن است، اظهارداشت: مردم همواره منتظرند تا دولت و دست‌ اندرکاران مربوطه در خصوص رفع این معضلات به قول‌ های خود عمل کنند.

وی بر ضرورت تقویت فرهنگ اشتغالزایی و تعاون در جامعه تاکید کرد و افزود: نرخ بیکاری با اجرای کامل قانون اصل ۴۴ و حضور پررنگ بخش خصوصی تعدیل می شود.

نماینده مجلس یادآورشد: دولت باید با ایجاد یک مکانیزم مناسب به تامین مالی پروژه‌ ها و طرح‌ ها توجه داشته تا مردم ایجاد اشتغال و تولید بیشتری را در جامعه شاهد باشند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 خرداد 1390
چرا این آخرعمری همه شما نا نمایندگان حرفهای تبلیغاتی می زنید
خدائی ما را چه فرض کرده اید ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.